mucizemmmmmmmm 25+3 oldum biraz bacak arasında ağrı ve baskı var. Biraz bacaklarda ağrı var ama çok şükür başka şikayetim yok hareketlerini net hissediyorum ama az hareket eden bir bebek. enerjim de yerinde günlerin geçmesini bekliyorum öyle işte..Çok teşekkür ederim sorduğun için 🙂 Sen nasılsın 😌