karazlem Hi2018 merhaba nifty testinin %99 doğruluğu var diye biliyorum, kaç haftalıksınız bide neden dolayı yaptıracağınız da önemli bence, çünkü bazı durumlarda direk amniyosentezi öneriyorlar.
gizemozdemir1990 Hi2018 amniyosentezin dogruluk orani %100 ama dusuk riski var. nifty testin dogruluk orani %99 dusuk riski yok kandan bakiyorlar. Ben ikili tarama testinin dogruluk oraninin %70-80 oldugu icin direk nifty yaptirmayi oneriyorum.
Hi2018 karazlem daha önceki gebeliğimde amniyosentez yaptırdım ve down sendromu nedeniyle sonlandırmak zorunda kaldım. Şuan 6 haftalık hamileyim ve düşük riskim var o yüzden amniyosentezde düşük riski bende daha yüksek. Ama kafamdan genetik bozukluk var mı sorusunu atamıyorum. Korkularımı yenemiyorum maalesef
karazlem Hi2018 nifty testi yaptırmıştim, 10. Haftadan itibaren yapıyorlar en risksiz olan nifty kandan bakıyorlar. Doğruluk da %99 diye biliyorum , aynen bencede ikili teste göre yaptırmak çok daha mantıklı.
Hi2018 damlaaltinay ikili test yaşımdan ve daha önce genetik bozukluk olan gebeliğim olduğundan yüksek riskli çıkacak onun için şimdiden araştırıyorum
Hi2018 karazlem ne zaman yaptırmıştı uz bide fiyatı neydi acaba kaç günde sonuç çıktı bilgi verirseniz çok sevinirim.
Hi2018 gizemozdemir1990 Gmzclb Gmzclb ne zaman yaptırmıştı uz kaç günde sonuç çıktı birde fiyat konusunda bilgi verirmisiniz
Gmzclb İkili yaptırdım risk çıkmadı ama ben nifty fetal dna da yaptrdım nolur nolmaz diye. O riskli çıkarsa amniyosentez yaptıtıyorlar qrtık direk amniyosentezi önermiolar düşük riakini arttıtıyor diye biliyorum
Ozge1986 Hi2018 merhaba salı günü yaptırdım izmir genetikte 3.500 lira verdik en geç 3 haftada sonuç gelir dediler yaşımdan ötürü doktorum yaptırmamı önerdi
Gmzclb ikili testi geçen cuma yaptırdım bugün doktorum aradı iyi dedi ona kan değerlerim ve ikili test olarak 216 lira ödedim özelde. Fetalede doktorumun önerdiği bi laboratuvar da 3200 ödedim geçen salı yaptrdım beklioruz sonucu 10 iş günü dediler en geç