Merhabalar arkadaşlar 6 haftalıgiz bugün kontrole gittik kalp atışı için kalp atışını duyamadik kese büyümüş içi dolmuş dedi doktor biraz uğraştı görmek için kotu bir şey söylemedi ama haftaya daha net konuşuruz dedi rahmimdeki perde büyük olduğu için gelişimine göre bakıcaz dedi😔😔