Ririsongul
Hüsnü Töre Yavuzşen kuzenim orda staj yapiyordu o önerdi bana evim hastaneye 5 dk mesafede gittigim ozel doktorum ise byraklida dusuk riskim oldugu ve esim vardiyali calistigi icin gidip gelmek cok zor oluyordu internet yorumlarinida okudum doktorun ayrica muayene olmayı beklerken diger hastalara olan ilgi ve üslubunada sahit oldum şayet banada cok detali anlatti memnun kaldim git derim