Elaali cnm sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebeğini bn de bugun acildeydim sancilarimdan dolayı çok şükür açılma yok ama bayagi sancı çıktı bana yatmam gerektiğini söyledi doktorum 😢 ayağa kalkma dedi yurume ve yorulma dedi biz henüz 34.6gunluguz😢