Yaya Selam kizlar ben12 haftalik hamileyim.etrafimdaki hamileler kasiklarinda agri falan hissediyolar.benim hic agrim yok acaba bebek buyumuyomu?benim gibi hamile olupda agrisi sizisi olmayan varmi
[silindi] Yaya benimde ağrım yok canım dün kontrole gittim ilk kez 7+4 haftalıktı gördük keseyi de bebeği de her şeyi iyi maşallah. Her gebelik farklı. Benimde sadece göğüslerime dokununca çok acıyor başka bi belirtim yok korkma 🥰
Ruveydahifa 5+2 son 1 haftadır kasık ağrılarım çok oluyor ve 2. Hamileliğim 1.sinde hiç bu durum yoktu 😔😭