Busetekin3347 canım şeker yüklemesinin herhangi bir zararı yok aksine faydası var ola ki şekerin varsa ve bunu bilmeden ilerlersen bebek içşn çok kötü sonuçları var inan su an sıkı bir diyet yapıyorum hatta bazen diyete ragmen düzelmeyip insülin bile kullanan anneler var içtiğimiz glukoz 3 dilim baklavaya es deger ya da günlük zaten makarna ekmek tatlı meyve hamur işi pirinç patates yiyerek o sekeri kendimiz yüklüyoruz vücudumuza bende seker cıkmaz derken sekerim sınırda cıktı bunu bilmeden devam etsem sonucu cok kötü olacaktı belki tavsiyem yaptırman ama sen bilirsin