24+6 haftalık hamileyim 👶🏻💙🤰🏻
Bugün doktor kontrolüne gittiğim de kasık ağrısı fazla olduğunu idrar yaparken saga sola dönerken sancılandgmi kasılmalar yaşadığımı ve bıçak saplanır gibi acı çektiğimi söyledim ve bana efermag 365 yazdı tok karına yemekten hemen sonra aksam günde bir defa denildi
Kullanan var mı ?
İse yarıyor mu ?