Merhaba arkadaşlar
4+3 gebeyim beta hcg düşük çıktı ilk başta Adetten 3 gün önce 40 tı 2 gün sonra 78 çıktı doktorum daha kan verme dedi haftaya gel keseye bakarız görebilirsek dedi. Artış düşük gibi geldi Burda hep yüksek Rakamlar görüyorum o kadar kafaya takıyorum ki resmen bugün adet sancısı cektm. İlk gebeliğim Bilmiyorum da kimyasal mı dış mı. böyle olup artısı güzel giden oldu mu yada sağlıklı gebelik yaşayan oldu mu ??