Geceleri malum uyku yok bnde banyo paspasını makinaya attım abdest aldım 🙁 ayağımda puf terlik vardı yerde az ıslak olunca ayağım kaydı tutunmaya calıştım diğer bacağımda kaydı neyseki o anda oraya buraya tutanarak kaydım az mesafeden totomun üstüne düştüm yemin ederim çok korktum birşey olucak diye hemen koltuğa sola doğru uzandım bebeğimin hareketlerini izlemek için çok şükür hareket etti neyse sabah kaltığımda bacaklarım veya totomda ağrı yoktu Allah koruduki sert yukardan düşmedim dikkat etmek gerekir