Ben kimyasal geçirirken goguslerim 3 hafta sis balon gibiydi agri vardi ve dokunamıyordum bile. Dusuk yapmaya başlayınca kendiliğinden normale döndü. Bunu söylüyorum çünkü 2 kimyasal geçirdim seni çok iyi anlıyorum ama boyle düşünme. Herkesin belirtisi başka
Kimyasalda da bazi belirtiler olabiliyor. Normalde de hic belirti göstermeyenler olabiliyor. Kan ver uygun zamaninda bekle dua et insallah güzel haberler alırsın 🙏