minikserce00 Hatice4446 hayır canım 1 bardak iç ama ben içine portakal mandalina limon tane karabiber, cubuk tarcın eklerim hem daha ıyı hemde lezzetli oluyor. Cok icme olur mu gecmıs olsun
Attbianne Hatice4446 nane limon yada ıhlamur içebilirsiniz sağlıklı giden kanamasız bir gebeliğiniz varsa bunların zararı olmaz
NurCeren00 Hatice4446 doktoruma dün sordum tabi ki içebilirsin her şeyin fazlayı zarar su bile çok içersen zararlı dedi. 🧐 tabi siz yine de sorun doktorunuza
Bebegimmveben Hatice4446 evet ben suan gribim mesela sadece sıcak su limonlu içebiliyorum bitki cayı olarak düsük tehlikesi oldugu soyleniyor
AybukeA Hatice4446 bn doktoruma sormuştum ıhlamur tuketebilirsin hatta içine tarçın koy demisti. Iciyorum arada keyfi. Cay sınırlı olduğu için, cay yerine akşamları ıhlamur kaynatiyorum 😊