Ben içiyor dum günde 2 bardak 26 haftalıkken grıp olmuştum şuan 33 haftalık olmak üzereyım doktoruma sordum sıkıntı yok dedı eğer sana iyi gelıyor sa nane lımon da yasak dıyor etraf ben doktoruma sordum günde 2 bardağı geçmedi sürece sıkıntı olmaz dedı ben hamılelıgım ılk zamanlarında baya küsmak la gectı içiyor dum çok şükür iyiyiz kızım la 🥰🥰🥰🥰❤️❤️❤️