caglanurr Nurcanben benimde hafif ağrıyla basladı gözle görülen bişey yoktu ama ben yinede doktora gittim kıl dönmesi baslangıcı dedi 1 hafta olmadan oturamaz hale geldim şişti morardı çok ağrı oldu
caglanurr alasmom kestikten sonra şişlik hemen indimi benim inmedi hafif ağrı var hala ama çok hissedecek şekilde değil