Annesininkuzusu01 Merhaba 5+3 haftalığım. Beta 5 gün önce 671 çıktı doktora gittim her şey yolunda 6. haftamda bir sonraki muayenem. Kasık ağrılarım geçen haftaya göre azaldı ve hala bulantım yok sadece koku hassasiyetim var bu normal mi
Senem94 Annesininkuzusu01 çok çok normal. Herkeste belirti olmuyo mesela ben 😅 bende çok tribe giriyodum. Hala giriyorum 19 hafta 4 günlük herkes 16.haftadan beri hareket ediyo diyo bende tık yok 😂 yalnız değilsin arkadaşım :)
Emelg Annesininkuzusu01 kızımda nerdeyse yoktu bulantılarım tek koku hassasiyetti 9 ayda öle geçti. Ama bu sefer ki gebeliğimde 7 . 8 haftadan sonra bi başladı 16 olfu hala devam.
Senayyalcin Annesininkuzusu01 Daha çok erken her insan bir değildir hiç belirti olmadan da hamilelik süreci gelebilir
Annesininkuzusu01 Emelg Bende korkuyorum elimden gelse eve usg alıcam bebeğe bir şey oldu diye korkuyorum
7capo7 Annesininkuzusu01 Ay ne güzel bulantı yaşamamanız🤲🏼 Ablalarım çok nadir bulantı yaşadılar. Ben 31.haftamdayım hala bulantı ilacı kullanıyorum ve sizin haftanızda yatak döşek mide ağrısı,bulantısı çektim kaç kere acillik oldum. Kimileri bulantısız geçirir ki bence çok şanslılar🥰
Wonderwoman Annesininkuzusu01 çok normal herkeste olacak diye birşey yok ☺️ şuan 38+4 haftadayim en başından beri ne bulantı kusma hiçbir şey yaşamadım tek hamilelik belirtim adet olmamak 🙈
Morvy Annesininkuzusu01 canım 17+2 haftalığım bu zamana kadar okadar rahat bir hamilelik geçirdimki inşallah böyle devam eder yani bendede belirti hiç yoktu sadece ilk haftalarımda 1 hafta boyunca iştahsızlık yaşamıştım okadar 😌
Yaso26 Annesininkuzusu01 öyle oluyor bı kayboluyor sonra yine başlıyor belirtiler hareketlerini hissedene kadar malesef bu endişeler hep sürüyor içinizi ferah tutun Rabbime emanet olsunlar
duygu0693 Annesininkuzusu01 Aynen benimde ☺️ Ama 5+3 değil bence daha küçük martta olduğunu düşünüyorum, pazartesi keseyi görmeye gideceğiz umarım görebiliriz
Annesininkuzusu01 Bebegimmveben Vajinalle görünür dedi ama bakmadı karından baktı kistimi gördü sadece kese için haftaya çağırdı