Gullukarakus canım bu bezlerde iyisi kötüsü diye birşey yok beneğin hangisini beğenirse iyisi odur😂prima alırsın mesela pişik yapar gider bimden şoktan alırsın iyi gelir bunu bilemezsin deneyerek karar vereceksin daha doğrusu bebişin karar verecek bana sorarsan da sleepy kalıpları kücük filan Bi söylenti var prima da almak istemedim pahalı diye hem totosu alışmasın öyle çok pahalı bezlere😂😂😂bende gittim molfix hipoalerjenik bez tercih ettim