esilaa Kızlar doktor randevum 2. Hafta sonra 33 haftalık gebeyim genital bölgemde yanma var da suda eritilen ilaç vardı bir kere kullanmıştım ondan ismini hatırlamıyorum ama siz neler kullandınız kullanabilceğim ne var sizce ?
Anne3434_ esilaa bol bol su bide lavabodan temiz yıkanıp ve kurulayıp kalkmak önden arkaya doğru kurulmayı unutmayın ben bir kere oldum doktorum bana bunları yapmamı söyledi tabi o zaman bide ilaç takviyesi ilaçlar bitince bunlara devam ettim ve bidaha asla olmadım iç çamaşırını da sık sık değiştir değiştiremicek durumdaysan günlük ped kullanmanı öneririm
srpkse esilaa bol su tüket Bol bol hemde idrar rengi beyaza dönene kadar.. Sonrasında kendi doktorunun verdiği ilaçları kullan. Aktardan aldigin doğal sirkeyi de suda seyreltip icebilirsin bir zararı yok o da iyi gelir
esilaa [bilinmeyen] nasıl başlıcam canım randevu numaram la acil de çıkar mı bakarlar mı acaba ya sonuçlarıma
ElifKarata esilaa tatlım tahlil sonuçlarını internet sitesinden kontrol edebiliyorsun elinde barkod numaran varsa ve önceden kalan hiçbir ilacı da kullanma çünkü her enfeksiyon farklı şuan önerebileceğim tek şey ılık suyla güzelce yıka ve güzelce kurut ıslak kalmasın iç çamaşırlarını da ütüleyerek giy eğer yanman varsa duramıcak gibiysen de sirkeli suyla yıkıyorum ben enfeksiyon başlangıcını hissettiğimde başlamadan geçiyor
sydv esilaa e-devletten e-nabıza giriliyor ordan da çıkıyor test sonuçları ben telefonuma uygulama olarak indirip giriş yaptım ordan girip bakıyorum bazıları çıkmıyor genelde çıkıyor hem ilaçlarım farkları falan hepsi mesaj olarak geliyor 😀
esilaa ElifKarata ya öyle yaptım bende o zaman sirkeyi pamuk a döküp mü yapıyorsun canım nasıl kullanıyorsun
esilaa Anne3434_ pes önermiyorlar pek canım sanki bir de bugün bayram ziyaretlerine gittik lavabolara girdim her gittiğim yerde ondan mı oldu acaba
esilaa ElifKarata sirkeden sonra yıkıyayım mı canım kalmasın mı böyle sürmeden güzelce yıkadım temizledim
ElifKarata esilaa bişey olmaz canm içini ferah tut geçmiş olsun bi an öncede tahlil sonuçlarınla doktora git hatta tekrar tahlıl yaptırsan daha iyi olur