Saly bu uzunluğun tek başına önemi yok sanırım.Çünkü benim 16. Haftamda 30 mm di.bi doktor dikkat etmemi hiç kalkmamı söyledi ardından 2 doktora daha gittim 18 ve 20. Haftamda hala 30 mm ama bu iki doktor hiç bir problem yok dedi🤷🏻♀️Açılma,kasılma gibi şeylere de mi bakıyorlar acaba.Detaylı bilen varsa bende öğrenmek isterim