Emneyldzlrr50 canım hryecandan aklımızı cinsiyet gelmedi bile sıkıntılı gebelik geçiriyordum sağlıklı deyince unuttuk inanki. Hatta doktor şunu dedi normalde 11 haftada bile sorarlar siz 15 haftada sormadınız dedi. Bizde sağlıklı olsun önemli değil dedik. Bi kızımız var çok şükür doktorda sonra bi tahminim var ama emindeğilim çok küçük tahmin dedi bizde sormayıp ısrar etmeyince demedi soradanda merak ettim. Bi kızım var ama bi kızım daha olsun istiyorum nedense ❣