Merhabalar benim de beta hcg değerim 42.000deyken doktor keseyi göremediğini söylemişti hem alttan hem üstten görememişti. Ertesi gün başka doktora gittiğimde alttan muaynede gördü, doktordan doktora hatta ultrasondan cihazından bile kaynaklanıyor olabilir başka bi doktora daha baktırmanızı tavsiye ederim