Ekekekekkejw Kızlar 37 haftadayım ve mide yanmam çok arttı sizce normal mi ? Eskiye göre azalması gerekmez miydi🙁
Ekekekekkejw Zeynepmom yok canım Hale'n kaburgalarım da hissediyorum ve midem acayip yanıyor anlamadım azalması lazım artık artıyor git gide
Bitanesi Bu haftalarda benimiyice artmıştı hiç bişeyde kesmiyo sakız çignersen iyi gelebilir denemedim ama nette okumuştum ben suyu az içince oluyo migde yanması suyu bol içince rahatlıyorum
yesimby Bende çok şiddetli yanma yaşıyorum yemek yemeye korkar hale geldim. Doğal elma sirkesini su ile karıştırıp içiyorum azıcık. O zaman rahatlıyorum.