Maeulle Kızlar düşük yaptıktan ne kadar sürede hamile kaldınız ben 3 gün önce düşük yaptım kanamam bittikten sonra ovolosyona başlıyorum tekrar siz ne süre sonra hamile kaldınız acaba ??
Ozzseda Maeulle merhaba canım bende 5 ay önce 8 haftalık bebeğimi kaybettim . Kendiliğinden düştü. Bugün yeniden hamile kaldığımı öğrendim 😊 stres yapma rahim ne zaman toparlanırsa o zaman hamile kalınıyormuş
Zeyneep7 Maeulle benim de 3 ay oldu düşük olalı 6 haftalıktı kaybettik. 2 aydır deniyoruz ama şuanlık yok üzerine düşmedik zaten yumurtlama takibi falan yapmadım ama bu ay da olmazsa üzerine düşeceğim