busraaklnc ben ilk gebeliğimde hemen söyledim aileme. Maalesef 6.hafta kalbi durdu kürtaj oldum. Çok üzüldüler onlar da biz de . Bu 2.gebeliğim o yüzden 10. Haftaya kadar dayanabilirsem söylememeyi planlıyorum :) siz yine de emin olup öyle söyleyin :) emin olun sizden fazla seviniyorlar :))