Seyran dudud bende 37+5 im ara ara birşeyler hissediyorum her seferinde içime korku heyecan giriyor gene devam ediyoruz:)
Sema99 dudud benim başladı Valla ara ara sancılarım gelip gidiyor agrılarım oluyor ve kasılma oluyor 37+3üm doğdu doğacak göbeğim inmeye başladı çünkü