ilkannelikkk Arkadaşlar sanki hamilelikte birden bire belirdi gitmiyo bir sürü şampuan denedim. Sizler nasıl geçirdiniz kepeklerinizi napmam lazım?
kubr_pak ilkannelikkk Aynı sorunu bende yaşıyordum, hemde öyle böyle değil bembeyaz oluyordu siyah bi üst giydiğimde üzerim, DP’nin şampuanını kullanıyorum şu an tuzsuz şampuan, çok iyi geldi baya bi azalma oldu tavsiye ederim
yelizyeliz ilkannelikkk canım bi şişeye yarım ölçü sirke ondan biraz fazla ölçüde su koy. Banyodan sonra çıkarken saçlarını o suyla durula. Tekrar su tutma ıslakken sirke kokuyo evet ama kuruyunca hiç kokusu kalmıyo. Şuan gebesin senin için en doğal yöntem bu. Ben 2-3 yapışta geçmişti. İstersen bi deneyebilirsin. Ben hatta çalışırken yapıyordum kuruyunca hiç kokusu kalmıyo merak etme
flowers ilkannelikkk sirkeyi suyla seyrelterek saçıma sıktım beklettim yarım saat sonra yıkandım haftada bir yaptım iyi geldi
mucizemmmmmmmm kubr_pak hayatım boyunca saçımda kepek olmamıştı hamile kaldığından beri ilk defa oldu ki bugün dikkatimi çekti neden oluyodur ki acaba
kubr_pak mucizemmmmmmmm Ben hamilelikten öncede yaşıyordum ama hamilelikte dahada arttı, hamilelikte hormonlardan kaynaklı olabiliyormuş, doktorum öyle söylemişti