Busraes ben memnunum şu an 34 haftalığız, strese sokmuyor hiç insanı evham yaptırmıyor. Ben sorunsuz bir hamilelik geçiriyorum, ben rahat olunca o da rahat gayet güzel ilgileniyor. Dikkat etmesi gereken şeylerde de gayet dikkatli artık her hafta kontrollerimiz başlayacak onun önemini vs vurguladı. Normal doğum taraftarı olması beni ayrıca olumlu etkileyen bir özellik.