Yusuf__eren Herkese merhabalar çatlama iğnenin üzerinden 19 gün geçti gündüz çıkamadığım için dışarıya akşam eşim getirecek hamilelik testini kşam yapsam Sabah ilk idrarla mı yapsam hangisi daha doğru olur sizce fikirlerinize ihtiyacım var 😊
Hamileyim-mutluyum Yusuf__eren üstünden baya geçmiş akşam yapsanda çıkar am bence yarın ilk idrarla yap canım daha net çıkar
[silindi] Yusuf__eren Sabah ilk idrarla yap. Gece boyunca hormonlar idrarda toplanıyo ondan sonuç daha net olur 😊
WmonallissA Yusuf__eren ben ilk yaptığımda geceydi ve direk çıkmıştı, bence gece de yapabilirsiniz, beklemek zor oluyor 😇
Yusuf__eren Hamileyim-mutluyum demi canm sağol Allah razı olsun korkuyorum tek çizgi görmekten 8 Ayşe beklyrm Rabb’im herkesin gönlüne göre versin
Yusuf__eren WmonallissA canım ben tam 19 gündür beklyrm aslnda daha beklycktm adet olucam diye duruyorum halada öyle duruyorm inş vardır yanılıyorumdur
rabiagucer03 Yusuf__eren bence enişte 2 test alsın akşamda yap sabahta 😂 bende bu akşam yapıcam inşALLAH
Asel_678 Yusuf__eren testi iki tane al birini akşam birini de sabah yap çok merak ettim inşallah vardirr 😂