Minnakkkk Bende yüzüstü yatmayı cok sevıyordum ama sımdı 18haftalıgım mecbur kendımı sağa ya da sola alıştırmaya çalışıyorum ki çoğu kez eşim sağ ya da soluma cevırıp o sekılde sarılıp bağlıyor benı kaçamıyorum 😀😀😀 bebegımz ıcın böyle yatmalısın dıyor nerde okuduysa artık sırtüstü uyuduğumda da mutlaka sola cevırıp sarılıyor böyle dur dıyor 😍😍🙈🙈 gece bile çevırıyor benden cok koruyor 😍😍
Demetolukcu Minnakkkk esim garibim bi kosede kivrilip yatiyor bebek yokkende oyleudi simdi hic yatagi terkedecek 😂benim daginik yatisimdan
Esesli Demetolukcu ben başlarda yüzüstü uyudum sonra sağ sola yatmaya çalıştım hep. Arada sırt üstü yatıyorum tabi. Ama eşim fark ederse uyandırıyor beni sırt üstü yatma diye
Demetolukcu 1prensesannesi tesekkur ederim canim bilgilendirdigin icin zaten cok daganik yatiyorum 😂esim hep sikaytci yatagin 3 1 nde ben 2 sinde sen yatiyorsun diyor simdi hic sigamiyoruz artik