Merhaba Hanımlar
4 senelik evliyiz ve yaklaşık 3 senedir çocuk düşünüyoruz bende pco var ve prolaktinim 39-40larda(En son Aralıkta) ilk önce kafaya takmadım olur dedim sonra doktor doktor gezdim yumurta takibi ovulasyon testleri vs en son iğne verdi doktor aralıkta ve yine olmadı. Geçen hafta eşim gitti doktora, doktor varikoselden şüphelendi röntgen + spermiogram istedi röntgende sıkıntı yok çok şükür P.tesi test de vericek önümüzdeki ay aşılama düşünüyoruz ama aşılamadan önce bitkisel önerebilceğiniz şeyler var mı? Ve İstanbul anadolu yakası aşılama yaptıran ve memnun kalan varmı?