Bir kaç post okudum bende bi post atayım dedim adetim 6 gündür geçiyo şubatın 21 inde oldum en son ama heveslenmek istemiyorum sonu hüsrn olur diye ama kafamı acaba demekten alıkoyamıyorum hiç bir belirtim yok ne adet olacağıma dair ne de gebelik bi kaç yorum falan okudum belirti olmadan hamiş kalan var mı diye hani normalde adetime yakın karnım şişiyodu hiç yok göğüs hasasiyeti diyen arkadaşlar vardı o da yok hani anlayacağınız hiçbişey yok ortada ikidebir kendimi dinliyorum acaba belim ağrıyo mu yok göğsüm şişmiş mi napıcam bilemiyorum hiçbir belirti olmadan hamiş kalan var mı 🥰