Merve2334 Arkadaşlar bebeğimin 5 ve 7 haftalık ultrason fotoları var Ramzi teorisine göre yorum yapabilecek olan var mı ?
Bbcln2913 Merve2334 canım benimki sol tarafımda ve erkek. Ramzi teorisine göre sol taraf kız sağ taraf erkek böyle şeylere inanamamalısın bence. Gebe kaldığın ay hangi yumurtalığından yumurtladığına bağlı bu.
bademsekeri42 Merve2334 Daha çok erken Hissetmeniz için ben günde 2-3 anca hissediyorum inşallah hepimiz sağ salim alalım kucağımıza 😊