Bebegimi_beklerken563421 Doktor arayışındayım,Bölge hastaneyi de denemek istiyorum ama doktorları hakkında bilgim olmadığı için bilgisi olan ya da memnun kalanlar acaba öneride bulunabilirler mi hsngi doktor daha iyidir☺️
Susam1 Bebegimi_beklerken563421 Akdamar hastanesine gidiyorum ben Mehmet Kalo çok memnunum çevremdeki herkeste ondan memnun aklında bulunsun.. Bölgede şebnem hanım varmış onada iyi diyorlar devlet olsun diyorsan ona bak bende dogum devlette yapcam bir aksilik olmazsa o yüzden 1 2 kere şebnem hanıma gitcem 1 kere gitmiştim önceden
Susam1 canomm sezeryan olunca doktor giriyormuş bide normalde ebe doğumu yaptırıp doktor sonunu getiriyormuş komplikasyon olmasın diye.. Kampüste sanırım uzman girmesi için para veriyormuşsun o şekilde doktor yaptırıyormuş
Melek-21 Yüzüncüyıl hastanesinde özel klinik var kadin hastaliklari bölümü orda ali bey var mükemmel bi doktor ama özel
Esrakavak Melek-21 nasıl klinik adı falan varmı? Yoksa prof. Doktorlardan mı bahsedıyorsunuz acıklarmısınız ? Vanda yenıyız bilgim yok.
Glsrn-omr Bölgede Emircan Ertürk var çok kibar ve naif bir doktor. Lokman hekimde devam ediyorum ama bölgeye gitmiş olsaydım Emircan Bey’den şaşmazdım. Daha önce bir kere gittim hoşgeldiniz nasılsınız diye konusuyor. Bilgisine de çok güveniyorum.