8.haftamda lekelenme ile basladı kanamam sonra 1 defa pıhtı geldı doktora gittim ilaç ve rapor verdi rapor süresince de cok az olmasına rağmen lekelenme oldu 2 3 defa bugün raporum bitiyor 12. Haftam doldu ama lekelenmem geçmedi daha demin bidaha oldu yanı doktor bebekte bişe yok dıyor kanama yerimde iyileşmiş görünüyor ama neden boyle oluyor gerçekten bunalıma girdim artık. Hamileliğinde uzun süre bunu yaşayan var mı lütfen yardım edin 😢