Ozzseda Merhaba kızlar dün evde test yaptım 6 gün gecikmişti pozitif çıktı. Bugünde beta ya baktırdım 935 çıktı 😊 5 ay önce düşük yapmıştım inşallah bu sefer sağlıklı olur
Emregizem Ozzseda ben ilk öğrendiğimde 340.69 çıktı şuan 9 haftalık olduk çok şükür gayet iyi beta_hcg