Ben şimdi 1 martta adet gördüm ve adetin başlangıcına göre 3+4teyiz falay bugün doktorum senin adetin 1 mart değil dedi sen 17 şubatta hamçle kalmışın dedi yani doktora göre bebeğim 5+3 te ama benim kafam karıştı şaşırdım beni aydınlatacak varmı acaba yada böyle bir durum yaşayan varmı 😂