Suledogan 33+4 günlük hamileyim bebegim surekli olarak bi yere toplaniyo sanci yok ama acı veriyo 2 dk da bi ayni oluyo normalmi bu varmı benim gibi olan yoksa erken dogum belirtisi felanmı
Betulsarda Suledogan bende 33+6 im ve bugun benimde oyle... bir fikrim yok nst de hic sanci cikmadi buzamana kadar ama bugun bu ucuncu dorduncu olusu toplaniyor birakiyor tekrar tekrar bebek hareketimidir kasilmamidir anlayamıyorum 😔😔
Sldaygn @Suledogan 33 +6 yım iki gündür bende de aynısı oluyor ne olduğunuda bilmiyoruz taş gibi oluyor karnım acile mi gitsem diye düşünüyorum pazartesi normal kontrolüm tecrübeli anneler yardımcı olun
Sldaygn @Betulsarda daha önce doktora sorduğumda rahim kendini artık Doğuma hazırlıyor demişti ama o zaman yürüyünce oluyordu sonra geçiyordu şimdi bütün gece taş gibi karnım
Betulsarda Sldaygn hic nst ye girdin mi bu zamana kadar canm bi gidip nst ye girsen cunku benim yumisayp sonra gene oluo surekli tas gibi olunca noluyo bilmiyorumki :(
Betulsarda Sldaygn benim hic cikmiyordu ondan simdi gene cikmaz evham yapmiyim diyorum ama bence kasilmalar oluyor tas gibi demelisin nst de cikiyor allah korusun ins cikmaz gecmis olsun