Merhaba sevgili anneler. Crp değerim yüksek çıktığı için antibiyotik kullanmıştım. Antibiyotik bitti hafif kaşıntı oldu mantardan şüphelendim. Sirkeli su yaptım kaşıntım bitti. 2 haftadadır da sirkeli su kullanıyordum. Ancak 2-3 gündür sarı mı desem yeşil mi böyle sümüksü akıntı geliyor. Çok korkuyorum bu ne olabilir. Bu arada 24+6 günlük hamileyim. Kontrolüm pazartesi günü o güne kadar nasıl bekleyeceğim bilmiyorum :(