Zehraskinn Hanımlar Merhaba! Gebelik hesaplamada pek iyi değilim daha doğrusu herkes bisey söylüyor kafam karıştı . Suan 30+2 deyim kendi hesaplamama göre 8. Ayın ortasındayım ama bana 7 yeni bitti diyen oluyor
Busehnm Zehraskinn hamilelik toplam 40 hafta sürüyor 30 haftalikken nasıl 8in ortasında olabilirsiniz :)
Ekvatoral Zehraskinn 30+2 gün demek 30*7(hafta gün sayısı)+2 =212 gündür gebesiniz. Ay hesaplarken de 212:30=7+ (2) gün yani 7. Ayı doldurmuş 8. Aydan da 2 gün almış oluyorsunuz.
Nuraygokce Zehraskinn bnde 30 haftalık oldum bugün 7 ayımı doldurmuş oluyorum yani yedi bitti 8e giriş yapmış oluyoruz