Arkadaslar merhaba yaklasik 2 3 haftadir hic kilo almamisim bebeklerim kilo almaya devam ediomudur en son bi hafta once gittim doktora kilolari zayifti ama ikizlerde normal demisti doktorum bi hafta sonra kontrolum var acaba ben kilo almadigim icin onlar da mi almiyor ki