Bonciko Öncelikle hayırlı kandiller arkadaşlar🙏🌸 Dün kontrole gittim ve sancılarımın düzensiz olduğunu söyledi bir anda doktorum fakat benim hissettiğim bir durum yok sadece ara ara kasıklarda bebeğin sert hareketlerini hissediyorum. ilk gebeliğim çok tedirginim. 1 hafta daha beklemesinin daha iyi olacağını söyledi fakat pts için çağırdı hazırlıklı olmamamı da söyledi. bu durumda olanlar var mı veya doğum yapanlar bilgilendirirseniz çok sevinirim.
3prensesannesiii Bonciko ilk çocuğumu 36 haftalık doğum yaptım küveze girmedi başka merak ettiğin birşey varsa söyleyebilirim 🥰
ilkheyecan1 Bonciko benim de sancım birden tuttu 3 serum takılıp ciğer geliştirici iğne vuruldum. 35+3tum. Şu an 35+6 olduk. Doktor en geç persembe anne olursun dedi. Amacı sadece 1 hafta bekletmek,iğne etki etsinmis. Bilmiyorum ben de nasıl olacak,korkuyorum
Bonciko Busracobann Allah bağışlasın 🙏 dr dediği 1 hafta daha dursa iyi olur korkum acaba gelişimini tamamlanmadığı için mi. Serum bağladı dün akşam tekrar gel dedi fakat sancı daha da düzensizleşmişti.
Bonciko 3prensesannesiii sizinde sancınız mı göründü ne kadar sürede doğuma alındınız. Allah bağışlasın bu arada 🤲
ilkheyecan1 Hatice68 benim nstde gözükmedi. Karnımda sorun yoktu ama rahimde aşırı zorlama ve baskı vardı. Adım atamiyordum hastanede de tekerlekli sandalyeye binmistim. Doktor bebeğin çıkmak için baskı uyguladığını söylemişti.
Bonciko Hatice68 düzensiz olunca bebeği etkilediğini söyledi banada karnın kasılmış dedi görür görmez
Busracobann Bonciko Tabi durması bebek için çok faydalı benim suyum geldiği için almak zorunda kaldı doktorum benim kan degrlerim yükseliyordu şükür kuvoze girmedi ciğer gelistici iğneler sayesinde
3prensesannesiii Bonciko Doktorum çatı muayenesi yaptı ertesi gün 5 cm açıklık oldu 😞sancım olmadı o yüzden erken haftalarda çatı muayenesini hiç tavsiye etmiyorum
Hatice68 Bonciko ya benimde başıma geldi nst de sanci çıkmadı 29 haftaliktim merdiven inip çıkmaktan karin kasların çalışmış bebegi rahime itmiş bebek kanala çok yaklaşmış demişti o gun bu gündür bebek hep aşağıda çok.sukur 36 haftayı gördük