Kızlar herkese merhaba.. 1-2 aydır istiyorduk rabbim nasib etti.. 4 gün adetim gecikince test yaptım veeee pozitif sanırım hesaplamama göre 5 hafta 37 günlüğüz inanılmaz heyecanlıyım pazartesi gününe randevu aldık. Önereceğiniz veya bilgilendirmek istediğiniz tecrübelerinizi paylaşır mısınız ?