ilkcan64 @Altugba kusura bakmayın deneyimli olduğunuz için size sorma gereksinimi duydum bebeğim hareket ediyor ama kuvvetli değil eskisi kadar dün doktora gittim iyi dedi bir de ayakta fazla kaldım ondan mı acaba
ilkcan64 ilkcan64 @merimerii sizede sorayım sizde geçmişsiniz taş gibi oluyor karnım sonra yumuşuyor sün kontrole gittim lütfen yardımcı olur musunuz tedirgin olmam gerekiyor mu
Altugba ilkcan64 evet yorgun oldugunuz icin olabilir belki ama dogumdan once benimde bebegim baya hareketsizlesmisti kucuk kucuk kipirdiyordu sadece buda bir dogum belirtisi tabiki ama ben bunun esliginde sancida cekiyordum tabiki sizin sanciniz falan varmi
merimerii ilkcan64 kaç haftalıksınız acaba? düzenli ve çok geriliyor ve sertleşiyorsa bence doktorunuzla iletişime geçin. çünkü dün son zamanlar benim de bebeğim aynı belirtileri gösterdi. kalp atışı zayıfladı gerildikçe de.
ilkcan64 merimerii 34+2 deyim bende dün gittiğimde gayet iyiydi hareket yine fazla yoktu doktor birşey yok dedi başına geldi mi diye merak ettim biraz kiloluyuzda biz hem ana hem oğul olarak ondan olabilir mi 😊
ilkcan64 Altugba arada adet sancısı gibi kasıklarıma giriyor özellikle gece oluyor bu erken diye önemsemedim doktor bide sağ kasığımda gördü kafasını çevirmiş üstteydi