Niisanannesii Feyza-p bence tek başına gayet güzel. Bizimkine önce erkek demislerdi ismini Göktuğ düşünmüştük sonra kız olduğu ortaya çıktı tabi😂😂👶
Anneyimm2 Feyza-p bizde Göktuğ koyucaz inşallah bende tek tercih ederim tek basına yeterli guzel ısım bence