Caglaytr ben geçen sene olmuştum belden uyusturdular herşeyi hissediyorsun sadece ağrı yok ama tuvalete gittiğinde ölüm sanki doktoruna düşmek lazım bana iğne vermişti sabah aksam oluyordum tuvalete gidince suyum hazırdı verdiği tozu döküp içine oturunca geçiyordu ilaçlarla filan ağrım geçiyordu kabız olmamaya dikkat etmek lazım yoksa yırtık yada çatlak oluşuyor Allahım kimsenin başına vermesin çok kötü bir hastalık