Burda birkaç arkadaş vardı bna sormuşlardı ben de eşim test versin eğer gerçekten işe yaramışsa dönüş yaparım demiştim .20 aydır gebelik olmadı 2019 senesinde test verdik doktor hamile kalırsın ama süresi uzayabilir demişti takviye verdi sadece bir ay kullandırdım sonra bir kimyasal gebelik yaşadım ondan sonra aa nasılsa gebe kalıyorum diye hiçbir şey yapmamıştm sonra baktım ay oldu yıl 😄 1 yıl sonra tekrar test verdik değerler değişmemiş aynı sonra proxeed plus kullandırttım eşime 3 ay boyunca zaten o kadar kullanın diyor ara verildi yine kullndrtcam .2 aydır da e vitamini kullanıyoruz evicap 4000 mg olanını dün test verdik masallh diyelim 368 mlyn sperm toplam hareketlilik %60 iken şimdi %95 olmuş o yüzden kesinlikle e vitamini şart deneyin gerisi Allah’ın işi 🙏