Arkadaşlar 37-3 haftalık normal doğum yaptım ama bebeğim küvezde aslında her şey normaldi tam çıkışımız yapıldı bebeğimin ara ara morardıgını farkettık hemen yatış işlemi yapıldı o şimdi küvezde ben evdeyim sebebını araştırıyorlar ama daha bısey bulamadılar böyle bebeği olupta düzelen ya da teşhis konulan var mı