iremakar35 busracekerr benn😂 yarın 19 haftalık olcaz ama hamileliğin başından beri uykum var sanki, genelde öğlenleri uyuyup eşim gelmeden önce kalkıyorum yemek yapmak için 😂
Ebrumihrimah Keşke bende hep uyusam ,😂 sabah 7 de kalkıyorum gün boyu ayaktayım derdime neyse gece de 12 1 gibi yatıyorum tabi sağa sola dönmekten tuvalete gitmekten uyuyabilirsem 😂 30 hafta olacak yarın nasipse