Gamze-34 kan uyuşmazlığı iğnesi yapıyorlar. Benim ilk hamileliğimde doğumdan sonra iğneyi yapmışlardı. Şimdi ikinci gebeliğim ve doktorum 20 li haftalarda uyuşmazlık testi yaptı sorun yok dedi. Henüz iğne olmadım. Doğumdan sonra yapıcak muhtemelen yine. Bu konuyu konuşmadım daha doktorumla.