Oluyor öyle bende öyleyim yani bir gün hissediyorum bir gün hissetmiyorum bazen 2 gün hissetmediğim oluyor
çok yorulduğumuz da onlar da hissediyor o zaman kımıldamıyorlar çok 😂
yemek ye aç bırakma ve uzan en azından Bebiş de kendine bir gelsin ben öyle yapıyorum sonra geliyor kendine kıpır kupür oluyor🧿