Busebse yok yok korkmayın ben nerdeyse 2 haftadır yasıyorum nst de hiç bisey yoktu yalancı kasılmaydı. Ama bugün ilk defa düzenli cıktı. Doktorum belden agrılı sekilde baslayıp asagı dogru agrılı devam eden Bi sancı olmadığı sürece korkacak bisey yok dedi. Bol istirahat bol su ile devam edicez insallah. Sizde dikkat edin